NVIDIA GeForce GTX 670، کارت گرافیکی خوش قیمت با معماری Kepler
 
اخبار و اطلاعات روز دنيا

چندی پیش از رونمایی و عرضه کارت گرافیک قدرتمند GTX 690 صحبت کردیم که به دو واحد GPU کپلر مجهز بوده و با قیمت ۱۰۰۰ دلار عرضه می گردد. حال شرکت انویدیا مدل جدیدی از کارت های گرافیک قدرتمند جی فورس را با قیمتی پایین تر و مجهز به یک واحد ۲۸ نانومتری کپلر عرضه کرده است.

بعد از GTX 680 و 690، این GPU سومین پردازنده گرافیکی انویدیا است که از معماری کپلر بهره می برد. این کارت، معماری ۲۸ نانومتری پردازنده های جدید جی فورس را با قیمت مناسب ۳۹۹ دلار به دنیای کامپیوترهای میان قیمت آورده است و استفاده از این تکنولوژی را برای تعداد بیشتری از گیمرها ممکن می کند.

انویدیا وعده داده که این کارت گرافیک، ۴۵ درصد قدرت بازی بهتری از هماورد AMD خود را در اختیارتان می گذارد. و همچنین GPU به صرفه ای در مصرف انرژی است، چون ۱۸ درصد مصرف نیروی کمتری نسبت به همتای خود دارد.


nvidia_geforce_gtx_670_3-580x229.jpg

این واحد پردازش گرافیکی از تکنولوژی های NVIDIA Surround و 3D Vision Surround و رندر PhysX پشتیبانی می کند و رزولوشن 2650 در 1600 را در اختیارتان می گذارد. این کارت گرافیک انویدیا همچنین قابلیت اورکلاک شدن برای استفاده از حداکثر سرعت را دارد. از دیگر امکانات این کارت گرافیک می توان به بهره گیری از تکنولوژی TXAA برای بهبود کیفیت تصاویر و نزدیک کردن آنها به واقعیت نام برد که باعث می شود حالت لبه دار و دندانه ای تصاویر بازی تا حد زیادی کاهش یابد.

این کارت گرافیک دارای ۹۱۵ هسته CUDA است که کلاک گرافیک آن 980مگاهرتز و کلاک پردازنده اش 102.5 مگاهرتز است. پورت های خروجی آن شامل دو لینک DVI‪-‬I، دو لینک DVI‪-‬D، یک HDMI و یک سوکت DisplayPort هستند. احتمالا به زودی GTX 670 توسط برندهایی همچون ASL، ایسوس، کالرفول، ECS، گلکسی، EVGA، گیگابایت، Gainward، ام اس آی، Innovision 3D، جت وی، لیدتک، پنی، پالیت و زوتاک به بازار عرضه خواهد شد.‬ ‪

انتخاب شما برای یک بازی GTA مهیج، کدام یک از کارت های گرافیک سری GeForce است؟ یا اینکه کارت های AMD را ترجیح می دهید؟

در ادامه مطلب می توانید عکس های بیشتری از این کارت گرافیک جذاب و پرقدرت را ببینید.


nvidia_geforce_gtx_670_5.jpg

nvidia_geforce_gtx_670_4.jpg

nvidia_geforce_gtx_670_2.jpg

nvidia_geforce_gtx_670_6.jpg


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
23 / 2 / 1391برچسب:, :: 9:26 PM
مهرداد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید اومیدوارم از مطالب خوشتون بیاد نظر یادتون نره من سعی میکنم این وب سایت همیشه به روز باشه تا هروقت که میایدمطلب جدید و خوب داشته باشه با تشکر
آخرین مطالب
موضوعات